Zavolajte nám na tel.: +421 948 08 55 67 (Mgr. Júlia Kertésová)

HOBBY A REHABILITAČNÝ PLAVECKÝ TRÉNING DOSPELÝCH

Milí nadšenci kondičného a rehabilitačného plávania,

Cieľom nášho PLAVECKÉHO TRÉNINGU DOSPELÝCH je dokázať plávať bez prerušenia 45 minút. Pravidelným plávaním zlepšíme svoju kondíciu a zvýšením týždennej spotreby cca o 2000 kalórií, aj zdravie. Začínajúci plavec musí prvé 45-minútové tréningy absolvovať s ohľadom na maximálny záťažový pulz. Náš plavecký klub Azeta na dosiahnutie tohto predsavzatia ponúka tréningový program, ktorý je potrebné vykonávať pod dohľadom profesionálneho trénera.

V prípade prerušenia tréningov počas 1 týždňa, plavec musí pokračovať s tréningovým programom posledného absolvovaného týždňa.

Ak nemá možnosť v týždni absolvovať dva tréningy, je potrebné aby tento vymeškaný tréningový program opakoval v nasledujúcom týždni.

Prvé týždne tréningu pozostávajú z dvoch časti:

A/ pod dohľadom trénera sú venované plávaniu techniky

B/ postupne zdôrazňujú kondičnú zložku (vytrvalosť a silu)

Príď k nám, my Ťa zaujmeme športovým zdokonaľovaní v plávaní Naučíš sa plávať pod vedením profesionálneho trénera. Máš všetky predpoklady pravidelným plaveckým tréningom pôsobiť na zlepšovanie svojho zdravia a postupne stabilizovať plaveckú techniky.

Tešíme sa na spoluprácu,

Team PK Azeta

 

ČO SA PLAVCI NAUČIA

DISCIPLÍNA

• Naučíš sa plávať pod vedením profesionálneho trénera
• Nadchneme Ťa športovým zdokonaľovaním
• Naučíš sa pravidelne trénovať

 

TRÉNING

• naučíš sa techniku plaveckých spôsobov a cvičení 1.týždeň: kraul+ prsia 2.týždeň: kraul+ znak
• naučíš sa techniku štartov, odrazov, obrátok
• naučíš sa plynule plávať 50,100 ,200 trate, rôzne varianty dýchania, frekvenciu záberov paží a kopov nôh
• absolvovaním celoročnej sezóny naučíš sa plávať bez prerušenia 45 minút

 

PROGRAM SEZÓNY

Plavec navštevujúci náš PLAVECKÝ TRÉNING DOSPELÝCH má dokázať plávať bez prerušenia 45 minút. Pravidelným plávaním zlepšíme svoju kondíciu a zvýšením týždennej spotreby cca o 2000 kalórií, aj zdravie. Na dosiahnutie tohto predsavzatia ponúkame 8-týždenný tréningový program. Pri zaťažení troch tréningov týždenne je potrebné vykonávať jeden pod dohľadom trénera.

Začínajúci plavec musí prvé 45-minútové tréningy absolvovať s ohľadom na maximálny záťažový pulz. V prípade prerušenia tréningov počas 1 týždňa, plavec musí pokračovať s tréningovým programom posledného absolvovaného týždňa.

Ak nemá možnosť v týždni absolvovať všetky tri tréningy, je potrebné aby takto vymeškaný tréningový program opakoval v nasledujúcom týždni. Prvé týždne tréningu pozostávajú z dvoch časti:
A. pod dohľadom trénera je venovaná plávaniu techniky
B. zdôrazňuje kondičnú zložku (vytrvalosť)

 

Kontakt

Adresa konania kurzov:
CENTRÁL BRATISLAVA

Metodova 6
821 08 Bratislava

PENZIÓN DOAS
Slnečné jazerá – sever 2582
903 01 Senec

X-BIONIC SPHERE a.s.
Dubová 2254/33
931 01 Šamorín-Čilistov

Sídlo spoločnosti:
Združenie Plavecký klub Azeta

Nádražná 34
900 28 Ivanka pri Dunaji
Slovenská republika

Tel.: +421 948 08 55 67
e-mail: info@pkazeta.sk